Wstecz

Wsparcie sprzedaży

Wraz z uwolnieniem rynku energii w segmencie biznesowym dla wielu przedsiębiorstw otwarła sie mozliwość zmiany dostwacy energii. Takie regulacje wymusiły na firmach energetycznych konieczność dostosowania swoich procesów sprzedaży do możliwości pozyskiwania Klientów zlokalizowanych w regionach innych dystrybutorów. Zorganizowanie efektywnego procesu sprzedaży wymagało wsparcia tych procesów. Odpowiadając na te potrzeby InTarget przygotował i wdrożył system wsparcia sprzedaży i Back Office dla RWE Polska S.A. W ramach dostarczonego systemu zoptymalizowaliśmy zarządzanie zewnętrznymi kanałami sprzedaży oraz obieg dokumentów wymaganych dla procesu zmiany dostawcy energii. Dodatkowo aplikacja wspiera zarządzanie kampaniami marketingowymi.

Podstawowe funkcjonalności:

  • automatyzacja rozliczeń z partenrami zewnętrznymi
  • obieg dokumentów potrzebnych do zawarcia umów
  • zarządzanie produktami i ofertami dla Klientów
  • procesowanie sprzedaży przez partnerów zewnętrznych

Pobierz referencje